Početna Česta pitanja

Česta pitanja

Kako mogu naručiti?

Na stranici proizvoda dodajete željeni artikl u košaricu. Možete nastaviti dodavati proizvode u košaricu ili izvršiti pregled košarice. 

Kod pregleda proizvoda u košarici odabirete gumb „Dovrši kupnju“ i bit ćete preusmjereni na stranicu za unos svojih podataka. 

Nakon 3 jednostavna koraka, kupnju zaključujete na 4. koraku klikom na gumb „Potvrdi narudžbu i plati“.

Želimo vam ugodnu i uspješnu kupovinu u Brands & Trends web trgovini!

Kako mogu vidjeti svoje prošle narudžbe?

Sve narudžbe koje ste napravili kao registrirani korisnik možete pregledati u svojem korisničkom računu. Pristupate mu klikom na ikonu „Moj račun“ u gornjem desnom kutu.

Kako bi vidjeli svoje narudžbe potrebno je biti registriran na www.brandsandtrends.hr.

Što mogu učiniti ako je moj željeni proizvod nedostupan?

Ukoliko je željeni proizvod nedostupan možete:

  • na stranici proizvoda provjeriti dostupnost u prodavaonicama i artikl kupiti u obližnjoj fizičkoj prodavaonici
  • na stranici proizvoda odabrati opciju „Obavijesti me“ kako bismo vas kontaktirali na e-mail adresu kada artikl bude ponovno dostupan za kupnju
Koji su podržani načini plaćanja?

Možete platiti pouzećem (jednokratno karticom ili gotovinom), kreditnim karticama, općom uplatnicom/internet bankarstvom ili putem Paypal servisa. Više možete pročitati ovdje.

Kako odabrati ispravnu veličinu?

Preporuka je savjetovati se uz „Vodič za odabrane veličine“ na stranici proizvoda kako biste provjerili kojoj veličini odgovaraju vaše mjere.

Koja je cijena dostave?

Za sve narudžbe iznad 350,00 kuna, trošak dostave je besplatan. Za narudžbe manje od 350,00 kuna cijena dostave je 25,00 kuna.

Plaćanje narudžbe je moguće prilikom preuzimanja paketa, te će u tom slučaju biti naplaćena dodatna poštanska naknada od 2,00 kn.

Mogu li osobno preuzeti robu?

Za sada nije moguće osobno preuzimanje robe.

Koliko se čeka dostava?

Nakon zaprimanja narudžbe, proizvodi će biti dostavljeni na adresu u roku 3 - 5 radnih dana. 

Iznimno, u periodima većeg intenziteta kupnje (pr. Black Friday, Božić) zbog povećanog obima isporuka rok za dostavu robe može biti i dulji, najviše do 10 radnih dana.

Kako izvršiti povrat ili zamjenu?

Povrat robe možete izvršiti poštom na adresu Tekstilpromet d.d., Ulica grada Gospića 1A, 10000 Zagreb o vlastitom trošku unutar 30 dana od primitka narudžbe putem Obrasca za jednostrani raskid ugovora.

Povrat možete izvršiti i osobno u prodavaonicama Naš dom / Top Sport Outlet / Centra Outlet na adresi Ulica grada Gospića 1/A, 10000 Zagreb u radno vrijeme prodavaonica.

Zamjena artikla nije moguća. Ako želite zamijeniti jedan artikl za drugi potrebno je zatražiti povrat i nakon povrata izvršiti novu kupnju. 

Moram li se registrirati? 

Kupnju možete obaviti i bez registracije, kao „Gost“ te ćemo vas u tom slučaju tražiti samo nužne podatke za obradu narudžbe. 

Registracijom na www.brandsadtrends.hr štedite vrijeme pri kreiranju budućih narudžbi te jednostavno pratite statuse svih svojih narudžbi i artikala na listi želja. Također, prvi ćete biti obaviješteni o pogodnostima i akcijama.

Zaboravljena lozinka – što učiniti?

Na stranici za prijavu kliknite na link „Zaboravljena lozinka?“.

Na e-mail adresu (s kojom ste se registrirali) će vam doći nova lozinka. 

Gdje se nalaze vaše prodavaonice? 

Preko 160 prodavaonica je dostupno diljem Hrvatske. Popis svih naših prodavaonica je dostupan na www.brandsandtrends.hr/prodavaonice.

Kako provjeriti dostupnost artikala po prodavaonicama?

Na stranici željenog proizvoda možete provjeriti dostupnost u prodavaonicama klikom na gumb „Dostupnost u prodavaonicama“.

Mogu li koristiti Brands & Trends karticu vjernosti u web trgovini? 

Brands & Trends karticu programa vjernosti možete koristiti na svim našim fizičkim prodajnim mjestima u Hrvatskoj. Za sada ona ne vrijedi za skupljanje i korištenje bodova na web trgovini www.brandsandtrends.hr.